HTML

Holland kaland by Dorka

Otthon hagytam a két sulimat és eljöttem fél évre a sajtevők, tulipánok, fapapucsok , csatornák és a vicces sütik országába(: Ha érdekel mik történnek velem, olvass bele!(: szép napot!

Friss topikok

  • Sziémi: Ez egy trip! :D (2012.02.19. 19:39) 1 hónap
  • Sziémi: :) (2012.02.19. 19:38) Nem tűntem el
  • thefacebook: Köszönöm a választ. Az is egy nagyszerű megoldás, hogy ide raksz be képeket. (2012.02.19. 18:18) A hét tanulságai
  • fannimumu: sármja a haja:)) (2012.01.20. 10:01) Pilot

Címkék

Nem tűntem el

2012.02.13. 22:07 dorka.rotterdamban

 Sziasztok!

Mint a címből is láthatjátok nem tűntem el. Az ok amiért nem írtam nagyon egyszerű: ismételten beteg lettem. Csak ez az amsterdami betegségnél kicsit komolyabbra sikerült mivel elkaptam az influenzát. Csütörtök óta vagyok beteg, péntek óta van lázam... Ma már szerencsére nincs, remélem holnaptól visszatérhetek az életbe, mivel ez az itthon fekvés nem igazán tesz jót. Honvágyam van, hiányzik minden és mindenki, embereket akarok...

Persze Noémi itt van, megérkezett-még nem is írtam. Kedden jött meg, szerdán várost néztünk, csütörtök óta viszont szegény egyedül csinál mindent, meg ápolt engem, amit itt is szeretnék újra megköszönni.(:

Ma már a hideg is elmúlt, visszajött a régi barátom, az eső. Tehát úgy tűnik Rotterdam visszatér a régi kerékvágásba. Remélem ez azt jelenti, hogy én is.

Amint újra kimozdulok és csinálok valamit, jelentkezem(:

Szép napot(:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorkarotterdamban.blog.hu/api/trackback/id/tr264102673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása