HTML

Holland kaland by Dorka

Otthon hagytam a két sulimat és eljöttem fél évre a sajtevők, tulipánok, fapapucsok , csatornák és a vicces sütik országába(: Ha érdekel mik történnek velem, olvass bele!(: szép napot!

Friss topikok

  • Sziémi: Ez egy trip! :D (2012.02.19. 19:39) 1 hónap
  • Sziémi: :) (2012.02.19. 19:38) Nem tűntem el
  • thefacebook: Köszönöm a választ. Az is egy nagyszerű megoldás, hogy ide raksz be képeket. (2012.02.19. 18:18) A hét tanulságai
  • fannimumu: sármja a haja:)) (2012.01.20. 10:01) Pilot

Címkék

Hétköznapok

2012.02.28. 11:43 dorka.rotterdamban

Ahogy egyre régebb óta élek itt, úgy kezdem egyre inkább magaménak érezni ezt az időszakot. Már kevés dolgon lepődök meg, az újdonságok is kezdenek kifogyni. Egyre inkább elkezdtem "hollandosulni"(: Ezt hívják megszokott hétköznapoknak.

Na azért persze nem olyan mint az otthoni, de már ezt is megszoktam. Azt hiszem vissza tértem a régi kerékvágásba: rendesen felkelek reggel, elmegyek az iskolába. Nem tudom meséltem-e de egy templomhoz lakok nagyon közel. De ilyen templomot én még nem láttam: mindegy, hogy reggel 10 óra van, vagy éjjel 3, harangoznak. Sőt: napközben félóránként. Én nem tudom ez az éjjeli harangozás milyen holland szokás...... de azért néha nem épp a legkellemesebb(:

Nem tudom lesz-e itt valaha tavasz. Szombaton volt az első olyan nap amikor végig sütött a nap és nem esett. Azt hittem hurrá, itt van, de nem sajnos... Azóta minden nap esik folyamatosan.  Csak a szokásos.(: Egy idő után tényleg megszokja az ember. Már nincs is szükségem esernyőre; már tudom értékelni a vízálló szempillaspirált és sajnos beletörődtem, hogy Uggi nem fogja túlélni a Holland-kalandot:(

A sulitól 10 percre lakom gyalog, 5re bicivel. Ahogy megyek odafele, van egy nagy emelkedő. Először azt hittem nem fogok tudni feltekerni( mivel Sárikának a kis drágának nem jó a váltója....) de mára már ezt is kitapasztaltam. Van egy kereszteződés, onnantól kell elkezdeni nagyon tempózni, és akkor csak úgy suhanok felfele.....(: na jó a végén alig kapok levegőt de a lényeg, hogy fent vagyok(:

A hétvégén 3 lány innen elment Budapestre. Most nézegettem meg a képeiket...... és hát akárki akármit mondd Budapest nagyon szép, tényleg. Szívem szorult el annál a képnél amikor állnak a Nyugatinál........ És persze kaptam az sms-eket amíg kint voltak( milyen furi, hogy nem azt írom, hogy otthon...?), hogy mennyire gyönyörű ez a város.... Kicsit koszos, kicsit büdös, meg minden, de akkor is a miénk. Én is szeretem. Hiányzik. Még a koszos 72-es troli is hiányzik, meg ahogy beesik rajta a hó meg az eső....

Egyre többet gondolok arra, hogy haza kellene ugrani pár napra. Márcsak azért is, mert a Terroregyetemen szemétkednek vele. Nem akarják megengedni, hogy csináljam az óráim. Persze ezen mit lepődök még meg? Ez az ÁJK, jól ismerjük... szóval még a végén lehet, hogy hamarabb otthon leszek mint gondolnánk...(:

Egyébként meg ránk szakadt a tanulás. Beadandót kell írno, 7000 szavasat. Készülnöm kell a másik két vizsgámra, ami Március közepén lesz.... Most is itt ülök a könyvtárban, és úgy érzem most be kell fejeznem ezt a post-ot mert el kell kezdenem tanulni.

 

 

Itt egy kép a csodaszép krókuszokról. Olyan mint egy szőnyeg, nem??

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorkarotterdamban.blog.hu/api/trackback/id/tr374219715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása